Informacja w sprawie usuwania odpadów zawierających azbest

Odsluchaj artykuł
Print Friendly, PDF & Email

Informacja w sprawie usuwania odpadów zawierających azbest

Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy w Rzekuniu planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy (osoby fizyczne) zainteresowani usunięciem pokryć dachowych z eternitu mogą składać wnioski w Urzędu Gminy w Rzekuniu w terminie do 31 marca 2021 r. Informujemy, że prace polegające na demontażu, odbiorze i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne.

Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie. Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu, odbioru i utylizacji azbestu zobowiązani są złożyć wniosek oraz informację o wyrobach zawierających azbest (druki dostępne poniżej). Określenie terminu odbioru azbestu będzie możliwe po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i wyłonieniu wykonawcy.

Realizacja wniosków uwarunkowana będzie otrzymaniem dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
źródło: rzekun.pl

WNIOSKI DO POBRANIA ZE STRONY URZĘDU GMINY

Ułatwienia dostępności

Zaloguj

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.