Deklarację składa 100% mieszkańców (właścicieli nieruchomości)!
Przypominamy, że obowiązek złożenia deklaracji powstaje w momencie rozpoczęcia budowy bądź najpóźniej 14 dni od chwili zamieszkania!
Deklaracja śmieciowa
Deklarację dostarczamy do UG pocztą na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
lub na adres UG@rzekun.net
Kontakt do Urzędu Gminy w Rzekuniu w sprawie śmieci.
29 643 20 44
Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wnosić bez wezwania cztery razy w roku!
Wpłat należy dokonywać przelewem na indywidualny rachunek Urzędu Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411
W tytule np.: Śmieci I kwartał 2022, ul. Sportowa 13
Numer rachunku INDYWIDUALNEGO otrzymaliście Państwo podczas podpisywania umowy na odbiór śmieci.
TERMINY WPŁAT
- – za I kwartał do 15 kwietnia;
- – za II kwartał do 15 lipca;
- – za III kwartał do 15 października;
- – za IV kwartał do 15 grudnia.
OPŁATY ZA MIESIĄC
– 15 zł/osoba – śmieci sortowane (bez odbioru BIO);
– 20 zł/osoba – śmieci sortowane (z odbiorem BIO);
– 50 zł/osoba – śmieci NIESORTOWANE.