Informacja w sprawie usuwania odpadów zawierających azbest

Informacja w sprawie usuwania odpadów zawierających azbest

Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy w Rzekuniu planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy (osoby fizyczne) zainteresowani usunięciem pokryć dachowych z eternitu mogą składać wnioski w Urzędu Gminy w Rzekuniu w terminie do 31 marca 2021 r. Informujemy, że prace polegające na demontażu, odbiorze i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne.

Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie. Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu, odbioru i utylizacji azbestu zobowiązani są złożyć wniosek oraz informację o wyrobach zawierających azbest (druki dostępne poniżej). Określenie terminu odbioru azbestu będzie możliwe po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i wyłonieniu wykonawcy.

Realizacja wniosków uwarunkowana będzie otrzymaniem dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
źródło: rzekun.pl

WNIOSKI DO POBRANIA ZE STRONY URZĘDU GMINY

Print Friendly, PDF & Email

2 komentarze do “Informacja w sprawie usuwania odpadów zawierających azbest”

  1. CHP’li kafası bu:D kardeşim 27k verdıgın bır sıstemın dümdüz olmasını sende ıstemezsın anladın mı bana gelıp burada atılan ekran kartını kullandım ben XFX çöptür anladın Parti tutmuyorum ne alaka?
    27K verdiğim sistemin düşük FPS almasını istemem.
    Üslubunu düzelt ilk önce “anladın” falan.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz